Drobečková navigace

Úvodní stránka > Úřad Městyse > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí 8:00 - 10:00 15.00 - 17.00
    Úterý 8:00 - 10:00  
    Středa 8:00 - 10:00 16.30 - 18.30
    Čtvrtek 8:00 - 10:00  
    Pátek 8:00 - 10:00  
  2. Telefonické podání: pevná linka - 582 388 425
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@tistin.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Tištín, Tištín 37, 798 29 Tištín, případně faxem na číslo 582 388 425.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí 8:00 - 10:00 15.00 - 17.00
Úterý 8:00 - 10:00  
Středa 8:00 - 10:00 16.30 - 18.30
Čtvrtek 8:00 - 10:00  
Pátek 8:00 - 10:00  

Telefonické podání: pevná linka - 582 388 425
Poštou na adresu Obecní úřad Tištín, Tištín 37, 798 29 Tištín
Elektronicky na e-mail: podatelna@tistin.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: bfabmea
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Tištín, Tištín 37, 798 29 Tištín
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Přehled podaných žádostí

Žádosti z roku 2017

Žádost přijata dne 17.2. 2017
Obsah žádosti : Žádost o poskytnutí informace - Investiční akce na rok 2017
Vyřízeno dne 20.2. 2017 Odpověď 20. 2. 2017

Žádost přijata dne 31.3. 2017
Obsah žádosti: Žádost o poskytnutí informace - Způsob realizace třídění a nakládání s odpady v obci.
Vyřízeno dne 7.4 .2017 Odpoveď 7.4.2017

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

100,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

3,00 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

15,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Výroční zpráva o poskytování informací

  • nejsou vloženy žádné dokumenty

23. 9. Berta

Zítra: Jaromír

Separace a svoz bioodpadu v městysi Tištín

bioodpad 2014.docx

Schránka01.jpg

Z Á K A Z
PODOMNÍHO  PRODEJE

O Z N Á M E N Í :
Dle nařízení městyse č.1/2013 Tržní řád
je dle čl. 8

Z A K Á Z Á N  

PODOMNÍ  PRODEJ  a 

PODOMNÍ  POSKYTOVÁNÍ  JAKÝCHKOLIV  SLUŽEB

CENY  VODNÉHO A STOČNÉHO v r. 2017

Vodné 39,50 Kč /m3
včetně DPH

Stočné 25,85 Kč /m3
včetně DPH

 

Projekt "Oprava budovy úřadu městyse v Tištíně" r.2017 - podpořil Olomoucký kraj
oprava budovy úřadu.docx 

Schránka02.jpg

Schránka01.jpg

 

http://www.czechpoint.cz/web/

 

OPŽP - snížení imisní zátěže z dopravy

OPŽP.JPG
OPŽP.JPG

 

Jak často navštěvujete naše stránky?
a) každý den
  
 3089
b) týdně
  
 2457
c) měsíčně
  
 2485
d) nepravidelně
  
 2780
e) jsem tu poprvé
  
 2578

Kalendář akcí

Návštěvnost stránek

243904
tistin_footer.png