Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Pondělí | 8:00 - 11:00 | 15.00 - 17.00 |
Středa | 8:00 - 11:00 | 16.30 - 18.30 |
Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Pondělí | 8:00 - 11:00 | 15.00 - 17.00 |
Středa | 8:00 - 11:00 | 16.30 - 18.30 |
Telefonické podání: pevná linka - 582 388 425
Poštou na adresu Obecní úřad Tištín, Tištín 37, 798 29 Tištín
Elektronicky na e-mail: podatelna@tistin.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: bfabmea
Elektonickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Žádosti z roku 2024
Žádost přijata dne 1.11.2024
Obsah žádosti: Žádost o poskytnutí informace- Název, IČO a sídlo firmy, která v obci provádí správu a údržbu veřejného osvětlení.
Vyřízeno dne 13.11.2024Odpověď 13.11.2024
Žádost přijata dne 24.4.2024
Obsah žádosti: Žádost o poskytnutí informace- Kopie smlouvy, případně smluv o sdružených službách dodávky elektřiny anebo zemního plynu nebo jiné smlouvy, na základě kterých je v současné době realizován odběr zemního plynu a elektřiny, případně smluv, u kterých je odběr uvedených komodit plánován v budoucím období.
Vyřízeno dne 7.5.2024Odpověď 7.5.2024
Žádosti z roku 2022
Žádost přijata dne 30.5.2022
Obsah žádosti: Žádost o poskytnutí informace ohledně neviditelného vlaku a kolaborace s vrahounským režimem VOZu v Čechách.
Vyřízeno dne 30.5.2022 Odpověď 30.5.2022
Žádost přijata dne 23.5.2022
Obsah žádosti: Žádost o poskytnutí informace ohledně legálního způsobu boje
Vyřízeno dne 30.5.2022 Odpověď 30.5.2022
Žádost přijata dne 23.5.2022
Obsah žádosti: Žádost o poskytnutí informace ohledně nezákonného zneužívání státní moci proti svobodě slova
Vyřízeno dne 30.5.2022 Odpověď 30.5.2022
Žádost přijata dne 1.4.2022
Obsah žádosti : Žádost o poskytnutí informace - ZÁPIS Z JEDNÁNÍ ZASTUPITELSTVA MĚSTYS TIŠTÍN KONANÉHO DNE 21.3.2022; USNESENÍ VEŘEJNÉHO ZASTUPITELSTVA MĚSTYS TIŠTÍN
Vyřízeno dne 14.4.2022 Odpověď 14.4.2022 , Příloha k odpovědi
Žádosti z roku 2017
Žádost přijata dne 17.2. 2017
Obsah žádosti : Žádost o poskytnutí informace - Investiční akce na rok 2017
Vyřízeno dne 20.2. 2017 Odpověď 20. 2. 2017
Žádost přijata dne 31.3. 2017
Obsah žádosti: Žádost o poskytnutí informace - Způsob realizace třídění a nakládání s odpady v obci.
Vyřízeno dne 7.4 .2017 Odpoveď 7.4.2017
Žádost přijata dne 16.8. 2017
Obsah žádosti : Žádost o poskytnutí informace - problémy s holuby a škodlivými ptáky.
Vyřízeno dne 17. 8. 2017 Odpověď 17.8.2018
Položka |
Sazba |
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) |
100,00 Kč |
fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4) |
3,00 Kč |
paušál provozních nákladů (materiál, energie) |
15,00 Kč |
ostatní náklady |
dle skutečně |
Tištín 37, 798 29
IČ: 00288853
po 8.00 - 11.00 15.00 - 17.00
st 8.00 - 11.00 16.30 - 18.30