Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí 8:00 - 11:00 15.00 - 17.00
    Středa 8:00 - 11:00 16.30 - 18.30
  2. Telefonické podání: pevná linka - 582 388 425
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@tistin.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Tištín, Tištín 37, 798 29 Tištín, případně faxem na číslo 582 388 425.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí 8:00 - 11:00 15.00 - 17.00
Středa 8:00 - 11:00 16.30 - 18.30

Telefonické podání: pevná linka - 582 388 425
Poštou na adresu Obecní úřad Tištín, Tištín 37, 798 29 Tištín
Elektronicky na e-mail: podatelna@tistin.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: bfabmea
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Tištín, Tištín 37, 798 29 Tištín
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Přehled podaných žádostí

Žádosti z roku 2024

 Žádost přijata dne 24.4.2024

Obsah žádosti: Žádost o poskytnutí informace- Kopie smlouvy, případně smluv o sdružených službách dodávky elektřiny anebo zemního plynu nebo jiné smlouvy, na základě kterých je v současné době realizován odběr zemního plynu a elektřiny, případně smluv, u kterých je odběr uvedených komodit plánován v budoucím období.

  • Kopie posledního vyúčtování za všechna odběrná u kterých je v současné době realizován odběr zemního plynu.

Vyřízeno dne 7.5.2024Odpověď 7.5.2024

Žádosti z roku 2022

 Žádost přijata dne 30.5.2022

Obsah žádosti: Žádost o poskytnutí informace ohledně neviditelného vlaku a kolaborace s vrahounským režimem VOZu v Čechách.

Vyřízeno dne 30.5.2022 Odpověď 30.5.2022

Žádost přijata dne 23.5.2022

Obsah žádosti: Žádost o poskytnutí informace ohledně legálního způsobu boje

Vyřízeno dne 30.5.2022 Odpověď 30.5.2022

Žádost přijata dne 23.5.2022

Obsah žádosti: Žádost o poskytnutí informace ohledně nezákonného zneužívání státní moci proti svobodě slova

Vyřízeno dne 30.5.2022 Odpověď 30.5.2022

 

Žádost přijata dne 1.4.2022

Obsah žádosti : Žádost o poskytnutí informace - ZÁPIS Z JEDNÁNÍ ZASTUPITELSTVA MĚSTYS TIŠTÍN KONANÉHO DNE 21.3.2022; USNESENÍ VEŘEJNÉHO ZASTUPITELSTVA MĚSTYS TIŠTÍN

Vyřízeno dne 14.4.2022 Odpověď 14.4.2022 , Příloha k odpovědi

Žádosti z roku 2017

Žádost přijata dne 17.2. 2017
Obsah žádosti : Žádost o poskytnutí informace - Investiční akce na rok 2017
Vyřízeno dne 20.2. 2017 Odpověď 20. 2. 2017

Žádost přijata dne 31.3. 2017
Obsah žádosti: Žádost o poskytnutí informace - Způsob realizace třídění a nakládání s odpady v obci.
Vyřízeno dne 7.4 .2017 Odpoveď 7.4.2017

Žádost přijata dne 16.8. 2017
Obsah žádosti : Žádost o poskytnutí informace - problémy s holuby a škodlivými ptáky.
Vyřízeno dne 17. 8. 2017  Odpověď 17.8.2018

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

100,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

3,00 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

15,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Výroční zpráva o poskytování informací

Výroční zpráva 2017